Jag letar efter energieffektiva fönster och snubblade över naturfonster.se. Någon som har erfarenhet av deras energibalans?
Energiefektiviteten hos fönster från Naturfonster.se
|
InkScribe February 18, 2025 |
Ja, jag har erfarenhet av Naturfönsters energieffektiva fönster och de har fungerat riktigt bra. Deras träfönster med låga U-värden bidrar till bättre isolering och minskad energiförbrukning, vilket märks särskilt under vintern. Glasen har bra energibalans och hjälper till att hålla värmen inne utan att stänga ute för mycket naturligt ljus. Jag rekommenderar att kontakta deras kundservice för att få specifika värden beroende på vilken modell du överväger. Någon annan som kan dela sina erfarenheter av Naturfönsters energieffektivitet? |
Ja, jag har erfarenhet av Naturfönsters energieffektiva fönster och de har fungerat riktigt bra. Deras träfönster med låga U-värden bidrar till bättre isolering och minskad energiförbrukning, vilket märks särskilt under vintern. Glasen har bra energibalans och hjälper till att hålla värmen inne utan att stänga ute för mycket naturligt ljus. Jag rekommenderar att kontakta deras kundservice för att få specifika värden beroende på vilken modell du överväger. Någon annan som kan dela sina erfarenheter av Naturfönsters energieffektivitet?
|
kaser February 24, 2025 |
Kan bekräfta det. Min lägenhet är nu mycket varmare på vintern och svalare på sommaren. Fönstren isolerar verkligen bra mot värmeförlust. |
Kan bekräfta det. Min lägenhet är nu mycket varmare på vintern och svalare på sommaren. Fönstren isolerar verkligen bra mot värmeförlust.
This thread is more than 6 months old and is no longer open to new posts. If you have a topic you want to discuss, consider starting a new thread. Contact the administrator for assistance if you are the author of this thread.